poniedziałek, 1 października 2012

Pekinka z pieczarkami i roladkami z szynki

Pekinka z pieczarkami i roladkami z szynki



Znów sałatka? Pytanie mojego męża, gdy znów stawiam przed nim talerz sałaty - ale korzystam z faktu, że warzywa jeszcze są w przystępnych cenach. Tak więc kupiłam:
- kapustę pekińską 
- pieczarki
-
szynkę
- twarożek 
- paprykę 
- małe korniszony 
- puszkę kukurydzy 
- sos to majonez + jogurt naturalny + pieprz +sól 
Najpierw pokroiłam kapustę, podsmażyłam pieczarki pokrojone na "czwórki" - które następnie czekały na ostudzenie, wsypałam garśc kukurydzy następnie przeniosłam swoją uwagę na sos. Sos to nic innego jak 2 łyżeczki jogurtu naturalnego, jedna majonezu, szczypta soli i pieprzu. Mieszam pieczarki, kukurydzę i kapustę z sosem.


Teraz czas na rozsypanie mini korniszonków - można oczywiście wkroic je po prostu do sałatki
i ozdobienie jej roladkami z szynki. Tak więc twarożek naturalny nakładam na plastry szynki,
w środku zwijam paprykę i robię roladki. Roladki kroimy i układamy na sałatce.


Smacznego! Obiecuję że następnym razem nie będzie to sałatka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz